dinsdag 16 maart 2021

Double shaker


Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels weer een aantal ideeën voor kaartjes verzameld in mijn hoofd, tijd dus om aan de uitwerking te beginnen.


De basis van deze kaart is STENCILSL346 uit de Grunge collectie van Studio Light. Het designpapier waar ik de mal mee heb bekleed is Elegance van Graphic45. 


Door Ineke Bezemer heb ik mij laten inspireren voor het combineren van Craft & You mal CW103 en Circle shaker van Tonic. De mal van Craft en You heb ik bewerkt met de Cadence Velvet Shimmer wat resulteerd in een soort fluweel-effect, zo gaaf ! Om het geheel te breken heb ik uit bijpassend cardstock Craft Emotions mal 115633/0941. 

Bij elke shaker heb ik een bloementoef verwerkt met blaadjes uit de Vintage Flourishes serie van Joy crafts (6003/0081). Helaas had ik geen zwarte bloemen meer in mijn bloembak dus die heb ik zelf gemaakt door ze zwart te verven met gesso. Na het drogen heb ik deze in de  dark matter Stickles van Ranger gedoopt voor een beetje bling-bling. Met nog een strik van zwart Hempcord is de bloementoef compleet.

Voor de teksten heb ik gebruik gemaakt van STAMPJMA09 van Studio Light en maken deze kaart helemaal af !

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes ! 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten