dinsdag 9 maart 2021

Flowers & Sir Vagebond

Hallo allemaal,

Vandaag nog een laatste kaartje met de afdruk van de grote gelliplate. 
Ik heb nu 3 creaties gemaakt uit 1 afdruk van 30x30 cm. 
Hartstikke leuk ook als je setjes wilt maken bijvoorbeeld.


Voor de basis van deze creatie heb ik Dutch Dooabdoo mal 470.713.166 gebruikt.
De afdruk van de gelliplate heb ik nog extra bewerkt met stempels uit de STAMPSL503 van Studio Light en de stempels uit de adventskalender van Art by Marlene (Studio Light)


Sir Vagebond komt uit de gelijknamige transparante die-cut set van Stamperia. De tandwielen die her en der verwerkt komen ook uit deze set. Ik vind het echt een bijzonder resultaat geven met deze transparante elementen.


Van de gelliplate afdruk had ik nog een stuk over waar ik de bloemen uit het gestanst. Deze bloemen (Elizabeth Craft designs - 1841- Florals 5) heb ik na het stansen nog bewerkt met de opbolpen en voor wat extra "shine" aan de uiteinde van de blaadjes wat Cadence Finger Wax.

In het geheel heb ik verder nog verschillende elenementen uit Studio Light STANSBLOKJMA04 en STANSBLOKJL02 verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten