woensdag 24 maart 2021

Creative Moment

Hallo allemaal,

Ik ben weer op ontdekkingstocht geweest met de gelliplate. Mijn idee was deze keer om de basis iets rustiger te maken en dan met stempels en structuurpasta het verder te bewerken.
Het rustig houden was best moeilijk moet ik zeggen maar het is gelukt, hihi.


Nadat ik tevreden was met de afdruk van de gelliplate heb ik de basis gestanst met mal STENCILSL345 van Studio Light. 
Met stempelset STAMPSL503 van Studio Light en nog enkele kleuren Distress Oxide heb ik nog wat meer patronen aangebracht. De grote teksten komen uit stempelset CS156 van Elizabeth Craft designs en heb ik afgedrukt met Versafine.


Met het nieuwe slimeline maskstencil 470.725.823 van Dutch Doobadoo en Distress Oxides in bijpassende tinten heb ik de basis verder uitgebouwd. Met ditzelfde stencil en de nieuwe zwarte structuurpasta van Dutch Doobadoo heb ik nog wat bloemen aangebracht. De pasta was nog nat toen ik er de zwarte Velvet Shimmer van Cadence heb gestrooid wat een fluweeleffect oplevert, zo gaaf !


Uit een oud boek heb ik een stuk van een pagina gescheurd die ik vervolgens van kleur voorzien heb met de Neocolor 2. Het raam (Joy crafts 6002/0197) het blaadje (ECD set 1825) en het leesteken (ECD set 1769) heb ik na het stansen bewerkt met Craft Emotions Wax Paste Chameleon in de kleuren Peach en Withe gold. Deze wax ruikt niet alleen verrassend lekker hij geeft ook een verrassend leuk effect !

De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Derwent Inktense potloden. 
Met een doodle randje en hier en daar een paillet is deze creatie klaar.

Hopelijk heb ik jullie weer op ideetjes kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !








 

1 opmerking:

Grenouille Greetings zei

What a delightfully artsy creation. I love your geliprint, window die, torn book page and other design elements with this beautifully coloured image! What a treat, Lilian. And of course I have to thank you for joining in with our challenge at Mo's Digital Pencil Challenge. Hugs, Lesley

Een reactie posten