maandag 15 maart 2021

Colorful party

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit kleurrijke kaartje met jullie delen.
Heerlijk om met al deze vrolijke kleuren te werken tijdens deze regenachtige dagen.


De basis voor deze creatie is Dutch Doobadoo mal 470.713.769 gemaakt uit wit cardstock.
Voor de aankleding heb ik het designpapier uit STANSBLOKSL102 gebruikt. Met een mask uit stencil set S040 van Elizabeth craft design en structuurpasta heb ik  de achtergrond voorzien van meer structuur. Na het drogen heb ik met de watercolours van Studio Light meer kleur aangebracht.


Alle elementen die op deze creatie verwerkt zijn komen ook uit STANSBLOKSL102 van Studio Light. Je krijgt echt een vrolijk lentegevoel van deze blok.


De vrolijke diertje van My Favorite Things hebben ook een plekje gevonden op deze creatie. Met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell heb ik ze van kleur voorzien.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze vrolijkheid.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten