zondag 21 februari 2021

Flower Power

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik graag dit vrolijke verjaardagskaartje met jullie delen.
Een kaartje met lekker veel kleurwerk wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind.


De basis voor dit kaartje is Dutch Dooabdoo mal 470.713.698. 
Het grote gedeelte met de bloemen is het Waterart aqaurelpapier van Kippers hobby. Ik blijf dit papier echt superfijn vinden !


De bloemen komen uit STAMPSL463 van Studio Light. Deze heb ik net alles alle andere stempels ingekleurd met de Watercolour set van Art by Marlene in combinatie met de set Jenine's mindfull. Ik combineer deze sets heel graag. Ze vullen elkaar erg mooi aan, maar ook afzonderlijke kun je er vele kanten mee op.
De bij of hommel (weet niet wat het precies is) komt uit de Party 2 stempelset van Craft Emotions.


De letters heb ik voorzien van designpapier van Joy crafts. Ook het schort van oma (MFT stempelset, BB-107) heb ik hiermee gemaakt.
Alle muisjes die over kaart verspreid zijn, komen uit verschillende stempelsets van Lawn Fawn, LF2215, LF2217 en LF2241. Er komt binnenkort weer een nieuwe muisjes stempelset van Lawn Fawn, ook weer TE leuk ! Het is sowieso erg leuk om te combineren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het berichtje en graag tot snel weer bij mijn volgende creatie !

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten