woensdag 10 februari 2021

Highest Hurray

Hallo allemaal,

Ik ben nog even verder gaan experimenteren met de Gelliplate.
Inmiddels ben ik er al redelijk aan gewend als je weinig controle hebt over het eindresultaat. Het "loslaten" is dus eigenlijk best wel erg leuk.


Bij het ontdekken met de Gelliplate heb ik MASKBM19 en TPBM04 van Studio Light gebruikt in combinatie met diverse kleuren Cadence en Dylusion verf, 
Na het ontdekken met de Gelliplate heb ik uit een mooi stuk Dutch Doobadoo mal 470.713.141 gemaakt. Dit is meteen de basis voor deze creatie.


Met  Craft Emotions Savanne stempelset 1 en 2 heb ik de basis voorzien van een safari landschap. De leuke giraffe heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.
De tekst welke ik gestempeld heb met Clear Stamp Banners van Joy crafts, heb ik losgeknipt en daarna verspreid over de kaart.

Als finishing touch nog een bloemetje met een strikje en dan is deze creatie geslaagd !
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren of uitdagen om ook eens de Gelliplate te proberen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten