zondag 7 februari 2021

Diep in de zee

Hallo allemaal,
 
De afgelopen tijd heb ik veel in mijn journal/tn gewerkt dus nu is het weer tijd voor een kaartje.
Ik blijf de afwisseling erg leuk vinden.


De basis voor deze kaart is Dutch Doobadoo mal 470.713.138. Dit is een grote mal waar je lekker veel op kwijt kunt, ideaal voor mij dus (hihi)
Met de Gelliplate, Dylusion verf en een mask stencil met bubbles heb ik de ondergrond gemaakt. Met verschillende kleuren Distress Oxide en STAMPSL503 van Studio Light heb ik er leuke patronen in gestempeld. 


Stencil PS8080 van Marianne Design heb ik gebruikt in combinatie met de Mermaid effect Paste van Finnabair. Deze combinatie zorgt voor een soort lichtinval in het water.


Het zeepaarsje (Dutch Dooabdoo, 470.713.848) heb ik nog extra bewerkt met Distress Oxide en wax van Cadence. De zeemermin is een digi van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell.
Op de bodem heb ik met Cadence beton effect en Cadence Moss de basis gecreëerd voor het zeewier (Marianne design, LR0660). Tussen het zeewier heb een anker verwerkt (Joy crafts 6002/0418) dat ik heb bewerkt met embossing enamel voor een grungy effect.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspirerern met deze onderwaterwereld.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.

Groetjes !



 

1 opmerking:

Grenouille Greetings zei

I love, love, love your background and this fun seahorse with this beautifully coloured mermaid, Lilian. It's lovely to see you join in the fun at Mo's Digital Pencil Challenge. Thank you! Hugs, Lesley

Een reactie posten