woensdag 17 februari 2021

Time to sparkle

Hallo allemaal,

Tijd om weer een stukje uit mijn Jurnalised journal met te delen. 
Het thema deze keer is "Time to Sparkle"
Een geweldig thema aangezien ik hou van alles wat sparkled en je in je creatie kunt verwerken. Mijn assortiment bevat dan ook voldoende glitter spul, het een nog leuker dan het ander !


Bij het woord sparkle kwam als eerst een diamant bij mijn op. In het boekje Dare to Doodle stond er eentje die ik heb nagetekend. Het boek is echt kei-leuk en eigenlijk van mijn dochter, hihi.
Deze diamant heb ik ingekleurd met de watercolor van Art By Marlene en vervolgens voorzien van een sparkle laag met de Nuvo Aqua Shimmer.


Voor deze pagina heb ik een basis gemaakt met stencil PS8080 van Marianne Design in combinatie met de Finnabair Unicorn paste. Met de Neocolor 2 krijtjes heb ik tussen de stralen in nog wat extra kleur aangebracht.
De huisjes komen uit set 1820 van Elizabeth Craft Designs. Dutch Doobadoo 491.200.015 sticker art past qua kleur perfect bij het geheel.


Het meisje op de diamant is een digi van Tandiart en heb ik ook gekleurd met de Watercolor van Art by Marlene. In de achtergrond heb ik mal 1822 van Elizabeth Craft Designs gestanst uit glitterkarton verwerkt. De vrolijke washi-tape van Revlie past leuk bij het geheel. Met nog hier en daar een paillet zijn deze pagina's klaar.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze Sparkles.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten