vrijdag 22 januari 2021

Good Vibes Only

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een jarige in huis. 
Renée wordt 12 jaar en dat verdiend natuurlijk een kaartje.
Het is altijd even puzzelen om een kaartje voor een gezinslid te maken en nu al helemaal nu iedereen 24/7 thuis is. Maar de missie is geslaagd Renée heeft het niet gezien.


De basis voor deze kaart is mal 470.713.141 van Dutch Doobadoo. Met het papier uit de Happy Spring Crafty Kit van Dutch Dooabdoo heb ik de basis bekleed. Het roze design heb ik bewerkt aan de randen met Distress Oxide Worn Lipstick. Op het roze design papier heb ik nog gestempeld met stempels uit de Art by Marlene adventskalender, hiervoor gebruikt ik ook de Worn Lipstick en de Versafine Smokey Gray. 


De teckel komt uit stempelset STAMPBM50 ook van Art by Marlene. Met de watercolor set uit de Studio Light Jenine's mindfull collectie heb ik deze van kleur voorzien. Deze keer ben ik voor een echte "watercolor-look" gegaan wat nog best moeilijk is voor mij.
Het leuke meisje komt uit de Loved bij Gaba collectie net als de teksten.
De wolkjes uit de Summer Special van Elizabeth Craft designs hebben ook nu weer een plekje gevonden en daarmee is het kaartje compleet.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetje heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten