maandag 18 januari 2021

Mixed Media feest

Hallo allemaal,

Na lange tijd heb ik weer eens een kaartje gemaakt.
Momenteel ben ik veel bezig in mijn journal wat ook erg leuk is om te doen.
Natuurlijk is het maken van een kaartje ook erg leuk om te doen dus wissel ik het gewoon lekker af.


De basis voor deze kaart is een van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo, 470. 713.173. Met het papier uit de Country Garden papierset van Joy crafts heb ik de mal bekleed. Vervolgens ben ik met Dutch Doobabdoo mask stencil 470.715.121 en de Mermaid Paste van Finnabair aan de slag gegaan. Wat een geweldig leuk spul is dit !!!


Bij het Country Garden design papier is ook een set met bijpassende sheets verkrijgbaar. Hier heb ik de schaar ingezet en met de geknipte elementen een klein tafereeltje gemaakt. Het hekje heb ik uit kraft gestanst met mal 6002/1553 van Joy crafts

De ballonnen rechtsboven drijven door de wolken welke ik gestanst heb met de wolkjes uit de Summer special van Elizabeth Craft designs. Ik vind het zo leuk dat deze open zijn.
Met nog een strik aan de bovenkant en een doodle randje is dit kaartje klaar.

Bedankt weer voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende kaart :-) 

Groetjes !




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten