dinsdag 12 januari 2021

Jurnalised 21 Prompt 02

Hoi Hoi,

De afgelopen dagen heb ik weer veel inspiratie opgedaan en ben ik zelfs aan het tekenen geslagen.
Ook dit is heerlijk om te doen en natuurlijk leuk om in deze Journal te verwerken.


De prompt van is deze keer "Ready for take off"
Ik moest gelijk aan "3-2-1-go" denken maar wist nog niet precies hoe ik het vorm wilden geven. In de Facebookgroep zag ik een creatie met een raket en toen was het spreekwoordelijke ei gelegd.
Mijn dochter had met Kerst het Dare to Doodle boek gekregen met allemaal leuke tekenen met een stap-voor-stap beschrijving. De raket stond er ook in en dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben aan het tekenen gegaan. Alweer een nieuwe ontdekking want wat is dit leuk om te doen ! Helaas heb ik niet meteen getekend op aquarelpapier waardoor het kleurwerk niet helemaal goed uitgevallen is maar ik was er niet vanuit gegaan dat ik meteen tevreden zou zijn. 

In de achtergrond heb ik met structuurpasta en een mask stencil van Elizabeth Craft designs reliĆ«f aangebracht. Met Watercolour heb ik deze voorzien van een gezellig kleurtje. Met her en der een stempel uit de advent kalender van Art by Marlene heb ik de achtergrond verder bewerkt. 
Het meisje is een digi van Tandiart, is ze niet enig !
De wolkjes komen uit de Summer Journal Special van Elizabeth Craft designs. De cijfers (ECD, set 1820) heb ik uit glitterpapier gestanst. 
Achter de raket heb ik stukjes cirkel gestanst uit vellum met set 1768 van Elizabeth Craft Designs, dit zorgt voor net dat beetje extra.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel !

Groetjes



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten