maandag 11 januari 2021

Jurnalised 21 prompt 00

Hallo allemaal,

De eerste prompt in mijn Jurnalised 21 is een feit.
Nadat is helemaal enthousiast gewerden ben van Journal Your December heb ik mij ook opgegeven voor Jurnalised 21. Inmiddels doet Renée ook gezellig mee dus dat maakt het extra leuk !


De prompt is forever young dus ben ik op zoek gegaan naar een leuke kinderfoto van mezelf. Het poppenbedje en de stofzuiger op deze foto kan ik mij nog zo goed herinneren.
Op beide pagina's heb ik gewerkt met een mask stencil uit de S40 set van Elizabeth Craft Designs. Aan de linkerzijde heb ik deze met structuurpasta aangebracht en daarna bewerkt met Graphitint van Derwent. Rechts heb ik het patroon overgebracht met Distress paste van Cadence. Nadat ik hier en daar nog een stempelafdruk heb gemaakt werk ik de achtergrond af met wat vegen roze acrylverf (Cadence). Het roze komt weer terug in de strook op de linkerpagina. Hiervoor heb ik een stukje afgescheurd van een Gelliplate probeersel. Zo zie je maar dat je niks moet weggooien. 
Op beide pagina's heb ik spullen uit de kit verwerkt maar ook de bloem uit set 1823 van Elizabeth Craft designs. Het label en de vlinders komen uit de Grungy Walls- Butterflies Ephemera Elements van 13@rts.

Mocht ik nog een leuke foto van mezelf tegenkomen of maken dan verwerk ik deze nog op de linkerpagina maar voor nu is deze prompt een leuk begin van mijn album.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij de volgende creatie.

Groetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten