zondag 4 augustus 2019

Hocus Pocus Cupcake


Hallo allemaal,

Na een weekje vakantie in Biddinghuizen ben ik weer opgeladen om aan de knutsel te gaan.
Ik had niks meegenomen van de hobby want ik kan nooit goed kiezen wat ik nou wel mee moet nemen en wat niet. Gelukkig zijn we maar een paar dagen weggeweest, hihi.
Nadat alle koffers uitgepakt zijn en de was weer netjes in de kast is het tijd voor een kaartje. Deze keer had ik even geen zin in een kerstkaartje dus ben ik aan de slag gegaan met een verjaardagskaartje.


Voor de basis van dit kaartje heb ik het "snoepje" van Dutch Doobadoo gebruikt, 470.713.160.
Deze heb ik bekleed met het kleurrijke Lovely Aquarels design papier van Joy crafts, 6011/0572.




De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell.
Om de vleugels nog meer te laten glitteren heb ik deze na het kleuren voorzien van een laagje Gansai Tambi Pearl Colors.


De bovenkant van de cupcake (Lawn Fawn, LF1551) heb ik ook bewerkt met de Pearl Colors zodat het lijkt op een glazuurlaagje. De sprinkeltjes zitten ook in de stempelset. Hier heb ik ze met twee kleuren Distress Oxide erop gestempeld. Met een fineliner heb ik streepjes op het bakje gemaakt waardoor deze iets meer opvalt.
Voor extra effect heb ik de cupcake op een wobble gezet, zo leuk !

Uit glitterpapier heb ik de vlinders gestanst (Joy crafts, 6002/0322) die gezellig over de kaart fladderen.
De tekst op dit kaartje komt uit de stempelset van CC designs (RB1116).
Voor de afwerking heb ik nog enkele druppels Glossy Accents aangebracht.

Tot zover weer mijn creatie.
Geniet nog lekker van het zomerzonnetje vandaag !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten