woensdag 31 juli 2019

On the way to Xmas


Hallo allemaal,

Op deze laatste dag van Juli wil ik dit kerstkaartje met jullie delen.
Deze keer heb ik gekozen om papier te gebruiken dat niet voor kerst ontworpen is. 
Leuk is dat zodra het patroon maar neutraal is je het gewoon kunt gebruiken voor een kerstkaart.


De basis heb ik gemaakt met de kaasplank mal van Dutch Doobabdoo, 470.713.167.
Happy Travel van Joy crafts is het design papier dat ik gebruik heb voor de aankleding van deze mal. De kleurencombi van het blauw met het geel vind ik echt geweldig !


De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Ik heb ze weer helemaal gevonden geloof ik. Drie kaartjes op rij al met deze geweldige stiften gekleurd. 
Rondom de digi heb ik Embossing Enamel van Stampendous aangebracht en verwarmt met de heattool. Het lijken net sneeuwvlokjes zo.


Tijdens het uitzoeken van bijpassende mallen kwam ik deze mooie hertenkop tegen (Joy crafts, 6002/1018). Ik had deze nog niet gebruikt maar vind hem echt geweldig !
De lieve kleine Happy Holidays Poinsettia heb ik 3 keer gestanst uit glitterpapier. In het midden heb ik een geel hart gemaakt met de Nuvo Paerl Drops.
De Nordic Christmas Pines van Joy crafts hebben ook op dit kaartje een plekje verovert, hihi.
Met de Ho Ho Ho stempelset van Carlijn design heb ik de tekst gemaakt. Inmiddels behoort deze set ook tot mijn favorieten. Leuke originele teksten die niet al te groot zijn, ideaal dus !

Voor mijn volgende project heb ik een album in gedachten. Hoop dat de tijd meewerkt dan zien jullie hem snel hier op het blog verschijnen.
Bedankt weer voor het bezoekje en graag tot de volgende keer !

Groetjes

1 opmerking:

Margo zei

Wat een prachtige kaart en wat heb je die digi mooi ingekleurd zeg !
Groetjes
Margo

Een reactie posten