dinsdag 23 juli 2019

Fireman's Birthday

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag is het feest in huizen Sevriens, Remon is jarig !
Al een dik jaar is hij in opleiding bij de vrijwillige brandweer, dus dit plaatje van LOTV is dan ook een schot in de roos.
 
 
De basis van dit kaartje heb ik gemaakt Shape Art Shield mal van Dutch Doobabdoo (470.713.140).
Op WaterArt papier ben ik aan de slag gegaan met structuurpasta en het Wyber mask stencil van Dutch Doobabdoo. Vervolgens ben ik met Distress Oxide inkt en een blending tool langs de randen gegaan voor de brandweerrode kleur aan te brengen. Om de randen nog meer kracht bij te zetten ben ik er met een tekststempel van Masterpiece overheen gegaan. Dit geeft een extra leuk effect met de structuurpasta. In het midden heb ik nog rode, gele en zwarte Shimmer Powder van Nuvo aangebracht.
 
 
Achter de strook ribbelkarton die ik op geel cardstock heb gemat zien jullie nog een in zwart gestanste honingraad. Hiervoor heb ik mal 6002/00979 van Joy crafts gebruikt.
Ook het vuurtje is van Joy crafts (6002/0508). Deze heb ik uit kraft en uit WaterArt papier gestanst. Het hout heb ik van het WaterArt papier afgeknipt om vervolgens de vlammen op kleur te brengen met Distress Oxide inkt. Door de vlammen op de kraft te stansen lijkt het net een echt vuurtje.
 

 
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Polychromos potloden van Faber Castell.
Met de Glossy Accents van Ranger op de druppels lijken deze net echt. Deze komen op nog enkele plekken terug op dit kaartje.
Een tekst mag natuurlijk niet ontbreken. Ik heb gekozen voor de Happy Happy Happy stempelste van Lawn Fawn (LF1334) die ik voorzien heb van een rood en geel doodle randje met de Jilliez Artliners.
 
Hoewel ik niet graag met rood werk vind ik dit kaartje toch best geslaagd.
Hopelijk heb ik jullie weer op ideetje kunnen brengen.
Wens ik jullie nog een fijne dag en tot snel weer bij mijn volgende creatie.
 
Groetjes !

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Superleuk als je zo'n mooie persoonlijke kaart kan maken voor de jarige!

Een reactie posten