vrijdag 26 juli 2019

Sweet Xmas

 
Hallo allemaal,
 
Tijdens deze warme zomerdagen wil ik jullie inspireren met dit kerstkaartje.
Met 40 graden is het niet echt weer om iets te ondernemen dus heb ik de koelte in huis opgezocht en dit kaartje gemaakt.
 
 
De basis is ook deze keer weer een mal van Dutch Doobadoo (470.713.146)
Deze heb ik bekleed met design papier uit de spreekwoordelijke "oude doos". Ik kwam het tegen tussen het kerstpapier maar weet niet waar het van is. Ik denk dat het van Studio Light is maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Mooi dat is het in ieder geval.
 
 
 
De digi is van Lili of the Valley en heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Met de Starry Colors van Gansi Tambi heb ik hier en daar glittereffect aangebracht.
Natuurlijk mag het doodle randje niet ontbreken.
De tekst komt uit de leuke Ho Ho Ho stempelset van Carlijn design.
 
 
Achter de digi heb ik naast ribbelkarton ook nog stukjes design geplakt. Ook de honingraadmal uit de set van Joy crafts (6002/00979) heb ik in de achtergrond verwerkt.
 
Voor de verdere aankleding heb ik de leuke sterren van Joy crafts (6003/0088) in goud- en design papier gestanst.
Als finfishing touch nog een mooie strik met een leuk belletje eraan.
 
Het zijn twee uiterste bij elkaar. Op een warme zomerdag waar de temperatuur boven de 40 graden uitstijgt een kerstkaartje maken. Mij hoor je niet klagen, hihi
Ik hoop dat jullie deze warme ook goed doorkomen, wie weet aan met veel hobby plezier.
Wens ik jullie een fijne dag en graag tot snel weer bij mijn volgende creatie.
 
Groetjes !


 

1 opmerking:

Cinderella zei

Hoi Lilian ,

Das weer een mooierd maar afkoelen door Kerstkaarten te maken poeh dat lukt niet met deze temperaturen.

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Een reactie posten