zaterdag 13 juli 2019

Kleurrijke kerst

 
Hallo allemaal,
 
Wederom een kerstkaartje vandaag op deze blog.
Deze nieuwe digi van Mo Manning kon ik niet te lang laten liggen, hihi.
Ditmaal heb ik gekozen om een kaartje in mixed-media stijl te maken.
 
 
De basis heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo mal 470.713.165 eerst uit zwart cardstock en vervolgens uit Waterart papier.
Het Waterart papier heb ik eerst voorzien van relief met een mask stencil en structuurpasta. Dit heb ik vervolgend van kleur voorzien met verschillende Shimmer Powders van Nuvo. Het resultaat blijft altijd verbazingwekkend !
Met verschillende stempels heb ik de achtergrond nog verder bewerkt.
 
Van het kerstbomen duo, 470.713.643 van Dutch Doobadoo heb ik de kleinste boom in zwart cardstock en design papier gemaakt. Met Hempcord van Vaessen en gekleurde belletjes heb ik een strik bovenin de boom gemaakt. Nuvo drops in bijpassende kleuren maken de boom compleet.
 
 
De geweldig leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Een fantastisch medium om mee te kleuren !
 
Zijn jullie ook al bezig met kerstkaartjes?
Ik hoop dat ik jullie met deze kleurrijke creatie weer heb kunnen inspireren.
Wens ik jullie nog een fijn weekend en graag tot snel weer !
 
Groetjes
 
 

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke tag met een mooie achtergrond. Lief die digi.
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

Another beautiful creation, Lilian!!!! I love this little Elf...your coloring is fabulous! And that background is AWESOME! I love it! So glad you’ve shared this beauty with us at Mo’s Challenge Blog!!! Hugs, Pat Frank

Een reactie posten