zaterdag 27 juli 2019

Xmas story

 
Hallo allemaal,
 
Het kerstspel in een schattige digi, superleuk toch !
Rede dus voor het maken van nog een kerstkaartje.
 
 
De basis is mal 470.713.175 van Dutch Doobadoo. Inmiddels behoort ook dit model tot een van mijn favorieten.
Met het Joy to the World design papier van Joy crafts en een beetje ribbelkarton heb ik de mal bekleed.

 
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Met de Starry Colors van Gansai Tambi heb ik de sterren in de glitter gezet.

 
De Pines uit de Nordic Christmas collectie van Joy crafts heb ik uit rood cardstock gestanst en in de achtergrond verwerkt.
De leuke tekst komt uit de Ho Ho Ho stempelset van Carlijn design.
 
En weer een kerstkaartje klaar. Ik kwam er vanmorgen achter dat ik er nog helemaal niet zoveel gemaakt dus ik moet een kleine inhaalslag gaan maken wil ik er genoeg kunnen versturen dit jaar.
Hoe is het met jullie kerstkaartje, liggen jullie op schema?
 
Ik ga dus maar snel verder met nog een kerstkaartje.
 
Tot binnenkort !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten