maandag 26 augustus 2019

Mixed Media Momo


Hallo allemaal,

Op Facebook hadden jullie dit weekend al gezien dat ik weer aan de kleur ben geweest.
Inmiddels is het hele kaartje klaar en kan ik het met jullie delen.


Toen ik deze nieuwe digi van Mo Manning zag kon ik hem niet weerstaan. Te leuk gewoon !
Het leek me leuk om iets met roze te doen dus ben ik op zoek gegaan naar design papier. Het Merry Lama van Joy crafts vond ik qua design en kleur erg leuk passen bij deze digi.
Vervolgens was het kiezen waar ik mee ging kleuren en kwam uiteindelijk weer bij mijn Zig Clean Colors uit. De Starry Colors van Gansai Tambi zorgen natuurlijk weer voor de glans in o.a. de kraag.


Voor de achtergrond heb ik van alles uit de kast getrokken. De Triangle mask van Dutch Doobadoo, 470.715.612 heb ik met Distress Oxide en water overgebracht op het Waterart papier. Met zwarte, witte en Distress Oxide heb ik spetters aangebracht voor meer effect. Met een gave stempelset van Mastepiece heb ik er vervolgens op gestempeld. Om het af te maken ben ik nog met een mask en structuurpasta in de weer geweest.

Van het Merry Lama design papier heb ik strookjes in verschillende maten gesneden en deze gegroepeerd achter de digi. Als laatste nog een tekst van CC Designs en dan ben ik tevreden.

Ik merk dat ik het mixed media steeds leuker ga vinden en ook steeds losser word in het gebruik van de materialen. 

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens jullie nog een fijne dag en graag tot snel weer bij mijn volgende creatie !

Groetjes !

2 opmerkingen:

Annie H zei

Wat is dit een hele gave kaart, superleuke achtergrond ook met die strookjes papier en supermooi gekleurde digi !
Groetjes, Annie

Dora zei

Schitterend

Een reactie posten