zondag 18 augustus 2019

Xmas bone


Hallo allemaal,

Op deze regenachtige zondag wil ik graag dit kaartje met jullie delen.
Het weer leent zich vandaag perfect om te knutselen dus daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van.


De basis heb ik gemaakt met een van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo, 470.713.173.
Deze heb ik bekleed met het Winter Wonderland design papier van Joy crafts.
De cirkel in het midden heb ik natuurlijk met de fantastische cirkelsnijder van Vaessen gemaakt. Inmiddels kan ik deze niet meer wegdenken uit mijn basis uitrusting.



De digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Waterpaint van Studio Light.
28 September geef ik met deze fijne waterverf een workshop bij 't Boekensteuntje in Echt dus als je zin hebt.... geef je op !

Met het glitterpapier van Jilliez heb ik de sneeuw gemaakt. Door een aantal stroken te scheuren krijg je meer reliƫf in de sneeuw.
De leuke Nordic Christmas Pines van Joy crafts heb ik gebruikt in de achtergrond van het sneeuwlandschap.



Bovenop de strik heb ik met hempcord van Vaessen nog een strik gemaakt met een bedel erbij.
De tekst komt uit de Ho Ho Ho stempelset van Carlijn design. Hieromheen heb ik met de Jilliez artliners een doodle randje gemaakt waardoor de tekst nog iets meer tot zijn recht komt.

Ik wens jullie nog een fijne zondag !

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten