zaterdag 10 augustus 2019

Xmas balls

 
Hallo allemaal,
 
Jullie herkennen het vast wel, teveel ideeën en te weinig tijd. Ondanks dat ik geniet van een heerlijk relaxte vakantie heb ik nog niet voldoende tijd om mijn ideeën uit te werken.
Heb ik dan te weinig tijd om teveel ideeën, hihi
 
 
De leuke kerstballen van Dutch Doobadoo (470.713.721) heb ik verwerkt op een mooie basismal van Dutch Doobadoo, 470.713.138.
Voor de aankleding van deze mallen heb ik het Believe in the magic design papier van Joy crafts gebruikt.
Met de Nuvo Gilding Flakes en Dutch Doobadoo mask 470.715.135 heb ik een mooie shine in de achtergrond gemaakt. Helaas zie je het patroon van de mask niet echt meer terug maar het geeft wel een tof effect.
 
 
De leuke digi van Mo Manning heb ik met de Zig Clean Colors gekleurd. De bontkraag van de muts en de pompom heb ik bekleed met Flock powder. Geweldig spul met een geweldig resultaat !
 
 
De Happy Holidays Poinsettia mag natuurlijk niet ontbreken op deze kerstkaart. Deze heb ik aangevuld met hulst en mistletoe uit de Vintage Flourishes collectie van Joy crafts. In het midden van elke bloem schittert natuurlijk een Nuvo Pearl dropje.
Uit de LF1230 van Lawn Fawn heb ik de leuke tekst gekozen, die de kaart compleet maakt.
 
Voor dit kaartje heb ik weer verschillende merken met elkaar gecombineerd. Echt leuk om zo aan de slag te zijn.
 
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en graag tot snel weer bij mijn volgende creatie.
 
Fijn weekend !

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten