vrijdag 23 augustus 2019

Country Boy


Hallo allemaal,

Op Facebook heb ik gisteren al laten zien dan ik bezig was met het kleuren van deze leuke digi van Mo Manning. Inmiddels is het kaartje klaar en kan ik hem met jullie delen.


De basis is de Shape mal - Display Clouds van Dendennis. Zo leuk bedacht dat de mal rechtop kan blijven staan !
Op Waterart papier heb ik met Distress inkt en het Mini Cloud Edges stencil van My Favorite Things het wolken patroon gemaakt. 


De digi heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Vervolgens heb ik deze uitgeknipt en een plekje gegeven in het hoge gras (Marianne Design).



De boom (Marianne Design, LR0375) in achtergrond is uit bruin cardstock gestanst. 
De pompoen (Joy crafts, 6002/0969) vond ik leuk bij dit thema passen evenals de kippen uit de Vintage Flourishes collectie van Joy (6003/0077)
Met nog een tekst uit de Happy Happy Happy stempelset van Lawn Fawn is het kaartje compleet

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.
Via onderstaande link komen jullie bij de live uitzending die ik eerder gemaakt heb met deze leuke Dendennis mal en het maken van de wolken achtergrond. In dit filmpje laat ik ook zien hoe de mal in elkaar gezet wordt.

Ik wens jullie vast een fijn weekend en graag tot snel weer !

Groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten