dinsdag 13 augustus 2019

Tropical Bday

 
 
Hallo allemaal,
 
Vrijdag 16-08-19 is er bij 't Boekensteuntje in Echt weer een Ladies Night. Deze avond is van 18:00 tot 21:00 uur met het thema Tropical Summer.
Om alvast een beetje in de sfeer te komen ben ik al aan de knutsel gegaan in dit thema.
 
 
Als basis heb ik een dubbele vierkante kaart gemaakt. In het midden van de voorzijde heb ik met de cirkelsnijder van Vaessen een cirkel gemaakt zodat je door de kaart heen kunt kijken.
Deze cirkel leent zich ideaal voor een shaker gedeelte dus heb ik de fuse uit de kast gehaalt en hiermee een shakergedeelte op maat gemaakt.
Met het Summer Vibes design papier van Joy crafts heb ik de aankleding van de basis gemaakt.
 
 
Deze vrolijke digi van Mo Manning vond ik erg leuk bij het thema passen en heb ik gekleurd met de Albracht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell.
Het grasrandje heb ik gestanst met een mal van Marianne Design, LR0360.
 
 
De mooie tropische bloem (Joy crafts, 6002/1290) heb ik uit Waterart papier gestanst waarna ik de onderdelen op kleur heb gebracht met Distress inkt.
 
De teksten op dit kaartje zijn gestempeld met stempels van Lawn Fawn, LF1701 en LF1421.
Ook het tekstewolkje is een stans van Lawn Fawn, LF1702.
 
Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje in tropische sferen heb kunnen brengen en dat ik jullie vrijdag natuurlijk zie tijdens de Ladies Night !
 
Groetjes !

 

 

1 opmerking:

Margo zei

Wat een schitterende schudkaart !
Groetjes
Margo

Een reactie posten