dinsdag 4 december 2018

Welkom Sint en Piet


Hallo allemaal,

Om de Sint en zijn Pieten een warm welkom te geven op pakjesavond heb ik deze deurhanger gemaakt.


De basis is gemaakt met de Jilliez Card Creator Doorhanger.
2018/0004 Jilliez Card Creator Doorhanger

Deze heb ik eerst op aquarelpapier overgetekend en uitgeknipt waarna het spelen met de Distress inkt kon beginnen.


Voor meer effect heb ik Mask Stencil met de klokken gebruikt en deze ook nog in de achtergrond verwerkt met Distress inkt.
2018/0016 Jilliez Mask Stencil

Marianne Design heeft veel leuks rondom het Sinterklaas thema wat ik dan ook lekker gebruikt heb op deze deurhanger.


De details in de mijter en de pietenmuts heb ik met het gouden Jilliez glitterpapier gemaakt.
Ook de tekst heb ik met het word punch board van Wen R Memory Keepers in het rode Jilliez glitterpapier gemaakt.

2018/2002 Jilliez Papierset A4 glitter 3 vel Goud2018/2004 Jilliez Papierset A4 glitter 3 vel Rood


Ik hoop dat ik jullie nog even heb kunnen inspireren zo vlak voor pakjesavond. Mocht je dus nog een gedichtje op willen leuken of een surprise willen laten "shinen" gebruik lekker je hobbyspullen !

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten