donderdag 27 december 2018

Jilliez Bloghop Scrap Online

 
Hallo allemaal,
 
Leuk dat jullie weer meedoen met de Jilliez Bloghop.
Ook ik wel jullie inspireren met dit geweldige cadeau-doosje n.a.v. van de Sol van Thera.
 
 
Voor dit project heb je de Jilliez Contour Creator nodig. Hierin kun je goed zien hoe veelzijdig deze mal is.
Ik heb als basis wit cardstock gebruikt in combinatie met het Prima Ballerina design papier van Noor design.
2018/0002 Jilliez Contour Creator Emily
 
Aan de voorzijde heb ik de leuke digi van de Jilliez Challenge gebruikt.
Doordat het een digi is kun je deze op elk gewenst formaat afdrukken en is hij dus ook heel veelzijdig in gebruik.
(Doen jullie ook al mee aan de challenge? Deze loopt nog tot 1 januari 2019)
 
 
De digi heb ik gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers. Met deze stiften kun je ook heel goed met elkaar mengen waardoor je elke gewenste kleur kunt creëren.
 
Hier heb ik roze en blauw met een klein beetje grijs gemengd waardoor de ontstane kleur beter bij het design papier past.
Op de Jilliez Facebooksite vind je een filmpje waarin ik deze stiften demonstreer.
 
2018/1006 Jilliez Aqua Brushmarkers Set Pink
 
Voor deze creatie heb ik ook de Jilliez Artliners gebruikt. Zo leuk om een doodle randje mee te maken of een motiefje in het feesthoedje.
2018/1008 Jilliez Artliners set zwart2018/1009 Jilliez Artliners set colour
 
Zoals jullie op de foto kunnen zien is het ontwerp een echt doosje. Hartstikke leuk om een klein kadootje, cadeau-kaart, snoepjes of iets anders leuk in te verpakken.
 
 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en zien we nog veel cadeau-doosjes in de Jilliez Facebook groep verschijnen.
 
Voor nog meer inspiratie mogen jullie nu doorhoppen naar het blog van
 

 
Groetjes,
 
 
 

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, wat een leuk idee om er een doosje achter/tussen te maken. Groetjes Betha

Astrid van der Linde zei

Oh wat is hij super schattig!! Echt heel leuk geworden!!

Miriam's creablog zei

super leuk met het beertje van de challenge erbij

dianalaugs zei

Alweer zo'n leuke creatie! En de mal is echt super veelzijdig! Ik was verbaasd na de SOL!

Een reactie posten