donderdag 6 december 2018

Kerstster

 
 
Hallo allemaal,
 
Aangezien de meiden het huid dit jaar kerst-proof maken, dus
 heb ik nog wat tijd over voor het maken een kerstkaartje.
 
 
De basis is de mooie ster mal van Dutch Doobadoo (470.713.171)
Met het Holly Jolly design papier van Noor design (6011/0571) heb ik de basis bekleed .

 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Faber Castell Albrecht Dürer potloden.
Deze heb ik verwerkt in het Silent Night frame van Noor design (6002/1145) welke ik gestanst heb in goud Jilliez glitterpapier.
De Winter Wishes Lantern heb ik eerst in kraft gestanst en daarna bewerkt met Metallic Gold embossingpoeder van Wow.
Het leuke koek-mannetje is gemaakt met de Vintage Flourishes mal 6003/0076 van Noor design.
De Silent Night Christmas Tree van Noor design heeft nog een plekje in de achtergrond veroverd.
 
Inmiddels is het huis gezellig in de kerstsfeer, zo leuk !
 
Bedankt weer voor jullie bezoekje, graag tot snel bij de volgende kaart ! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten