zaterdag 1 december 2018

Jilliez Aqua Brushmarkers Challenge

 
Hallo allemaal,
 
Jullie hebben vast al de Jilliez Aqua Brushmarkers voor bij zien komen! Deze markers hebben een ideale brushpunt waar door ze nog fijner kleuren en blenden. Wij van het Jilliez designteam laten graag aan jullie zien wat voor mooi resultaat ze geven door middel van een challenge.
 
 
Voor deze leuke beertjes heb ik de kleuren zwart, rood en rose gebruikt. Met de marker heb ik eerst een beetje kleur aangebracht op mijn glazen snijplaat en van daaruit verwerkt met water en het penceel wat bij de brushmarkers zit op het papier (Waterart). Door zo steeds meerder laagjes aan te brengen kun je de kleur mooi laten verlopen en is de kans op teveel kleur veel kleiner.
 
 
Ook het wit van het lijfje heb ik voorzien van heel licht grijs om zo een mooi geheel te creëren en een beetje schaduw te maken.

 
Nog een leuke tip:
Spiegel je digi ook eens voor net een ander effect of voor meerdere exemplaren, maar dan toch net even anders.


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind december door een foto van je kleursel te plaatsen in onze Jilliez groep op Facebook. 

8
Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je kleursel inclusief je naam te mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl

Voor meer inspiratie verwijs ik jullie graag naar het blog van

Veel plezier en we zien graag al jullie kleursel tegemoet!
 
Groetjes,



2 opmerkingen:

Wilma van Bergen zei

Zo gaaf voor een kinderkaarten. Heel er leuk

Unknown zei

Wat een mooie kinderkaart! Super tip om de digi te spiegelen

Een reactie posten