zondag 9 december 2018

Falalala


Hallo allemaal,


Kerst komt steeds dichterbij dus wil ik jullie vandaag inspireren met dit kerstkaartje.
De basis van dit kaartje is de Jilliez Contour Creator Emily.
Deze mal heb ik eerst in kraft daarna in wit cardstock gemaakt. De laatst laag heb ik gemaakt uit het Joy to the Wold design papier (Noor design, 6011/0561)


Het Jilliez Glitterpapier mag natuurlijk ook deze keer niet ontbreken op mijn kaartje. Hier heb ik de Happy Holidays Poinsettia's (Noor design, 6002/1048) mee gemaakt. Achter deze bloemen heb ik met groen cardstock hulsttakjes gemaakt. (Noor design, 6003/0059)
Het hart van de bloem heb ik gemaakt met Nuvo Pearl Drops.

Het kleurwerk heb ik met de Jilliez Aqua Brushmarkers gedaan. Deze stiften geven zoveel pigment, echt super !
Achter de digi van Mo Maning heb ik een mooie blauwe mal (Noor design, 6002/0971) verstopt welke ik gestanst heb ik rood cardstock.


Muzieknoten kunnen natuurlijk niet ontbreken. De mooie randmal uit de Dance tot the Music serie van Noor design past dus perfect hierbij. De losse nootjes heb ik met Little Music Notes set van Lawn Fawn gemaakt.

Hopelijk is het inspireren gelukt en zie ik jullie weer bij mijn volgende creatie.
Fijne zondag !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten