zondag 23 december 2018

Kerstpresentje

 
Hallo allemaal,
 
Ik ben alweer aan de slag gegaan met de Jilliez Card Creator Elisabeth.
Deze keer heb ik er een kerstpresentje in verwerkt.
 
 
De basis heb ik eerst in wit cardstock gemaakt waarna ik het bekleed heb met het Winter Wonderland design papier van Noor design.
Vervolgens heb ik de bovenzijde van de mal nog eens uit mica gemaakt en dit op de voorste flap gemaakt waardoor er een soort doosje ontstaat.
Om het presentje op zijn plek te houden heb ik een bakje gemaakt uit wit cardstock en dit aan de binnenzijde bevestigd.

 
Natuurlijk heb ik de digi (Mo Manning) gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers. Het doodlerandje rond de digi heb ik met de Jilliez Artliner gemaakt. Op het label (Noor design, 6002/1175) met tekst van CC design (CSEN007) heb ik gedoodled met de Jilliez Artliners Color. Ook het glitterkarton mag niet ontbreken. Hier heb ik het gebruikt voor de ijspegels (Noor design,  6002/1085)
De kerstbomen (Marianne Design, LR0444 en CR1287) heb ik eerst in design papier gestanst en daarna in zwart cardstock. Het zwarte cardstock heb ik iets verspringend erachter geplakt zodat het op schaduw lijkt.
 
/
 
 
Ik wens jullie nog een fijne creatieve dag !
 
Groetjes
 

1 opmerking:

Blue Barn Creatief zei

Wat een leuk idee! Ook de kleuren die je hebt gebruikt vind ik schitterend. Groetjes Annemieke

Een reactie posten