dinsdag 11 december 2018

Jilliez Bloghop Aqua Brushmarkers


Hallo allemaal,

Voor de Jilliez Bloghop zijn we aan de slag gegaan met de Jilliez Aqua Brushmarkers.
Naast inkleuren kun je deze natuurlijk ook gebruiken om achtergronden mee te maken.


Voor deze kaartjes heb ik in de achtergrond gewerkt met de stiften uit de Pink set. Het inkleuren van de cactussen heb ik met de Green set gedaan.



Voor het maken van de achtergrond heb ik met de stift gekleurd op mijn glasplaat, hiervoor kun je ook een ander glad oppervlak gebruiken. Met een watersprayflesje heb ik er een beetje water op gesprayd zodat het iets natter wordt. Vervolgens heb ik een stukje plastic (cadeau)folie gepakt en die een beetje opgefrommeld. Met deze prop heb ik in de inkt gedept en vervolgens op de aquarelpapier gedept. Dit heb ik met alle kleuren roze uit de set gedaan. Voor iets meer spanning heb ik dit ook heel subtiel met zwart gedaan.
 Daarnaast heb ik het papier ook meteen op de aangelengde inkt gedept waardoor er een grotere "vlek" ontstaat.



Naast de mooie Jilliez Aqua Brushmarkers heb ik ook het Jilliez Cutting Stencil Rolodex en het Jilliez Glitterpapier gebruikt.



Jullie mogen nu lekker doorhoppen naar de creatie van

Wil je nog meer weten over de brushmarkers, kijk dan woensdag 12 december mee tijdens de fb-live. Ik begin om 19:30 uur in de Jilliez facebook groep. 

Groetjes,



3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Leuk! Groetjes Betha

Ciela zei

Leuk projekt gemaakt en wat is hoppen leuk, heel veel nieuwe ideeen opgedaan!

Fieneke zei

Leuk, wat een leuke kaartjes

Een reactie posten