woensdag 5 september 2018

Rudolph's schuddebol

 
Hallo allemaal,
 
Gezellig dat jullie weer een kijkje konen nemen op mijn blog !
Ik geloof dat ik in de kerstkaartjes modus zit, hihi.
 
Een shaker kaart maken blijft toch leuk op zijn tijd en zeker in kerst stijl. Voor deze shaker heb ik de schuddebol mal van Dutch Doobadoo gebruikt, ideaal model hiervoor.
De digi in de shaker is van Lili of the valley en gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell. In de achtergrond heb ik gewerkt met het Joy to the World design papier van Noor! (6011/0561). Het kerstbomenlandschap heb ik gemaakt met mallen van Marianne Design, LR0283 en CR1287.
Voor de grootste kerstbomen (Noor! 6002/1144) staan de Happy Holidays Reindeers van Noor! (6002/2029).
De mooie Poinsettia's van Noor! (6002/1048) hebben ook een plekje gevonden. Deze heb ik nog voorzien van kerstgroen met de Holly Leaves van Noor! (6002/0769).
Uit goud papier heb ik nog enkele sterren gestanst met een mal van Joy (6002/1156)
Voor de tekst heb ik weer een stempelset van Lawn Fawn gebruikt, LF1761. Deze zijn altijd erg leuk en handig qua formaat.
 
Zijn jullie ook al begonnen aan de kerstkaartjes?
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje.
Een fijne dag nog en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten