zondag 23 september 2018

Jilliez Doorhanger

 
Hallo allemaal,
 
  Vandaag wil ik jullie mijn creatie met de Card Creator Doorhanger van Jilliez (2018/0004) laten zien. 
De mal heb ik eerst overgetekend op wit cardstock en daarna bekleedt met design papier uit de La Vie est Belle Little Miracle blok (Noor design, 6011/0384)
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Hierachter heb ik een stukje ribbelkarton verwerkt met daar weer achter een mooie blauwe mal van Noor design, 6002/1112. Met de No End Borders van Noor design (6002/0479) heb ik ook nog een klein randje verwerkt achter het design papier zodat deze net iets meer opvalt.
De leuke sterren komen uit de Vintage Flourishes collectie van Noor design, 6003/0088.
De tekst heb ik gestempeld met de Condord&9the Perfectly Penned stempel set. Ideaal om hiermee je eigen teksten te maken.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en enthousiasmeren en wens ik jullie nog een fijne zondag !
 
 
 

1 opmerking:

Dora zei

Mooie deurhanger. Mooi ingekleurd

Een reactie posten