zaterdag 8 september 2018

Happy Fall

 
Goedmorgen allemaal,
 
De mooie zomer begint helaas langzaam aan zijn einde te komen. Gelukkig is het tot nu toe wel nog prachtig weer. De dagen worden korter en dat brengt mij langzaam in de "herfst-mood".
Natuurlijk wil ik in mijn Memorydex ook de herfst voorbij laten komen.
Voor de basis heb ik de standaard kraft kaartjes van Dutch Doobadoo gebruikt. Met de mal van Bella Lulu heb ik daarna het design papier op maat gemaakt zodat het mooi past. Het design papier komt uit de Falling Leaves set van Noor! (6011/0540). Met de binnenmal van de blauwe Noor! mal 6002/0258 heb ik de ovaaltje gemaakt.
 De leuke Mon Ami vriendjes zijn qua formaat ideaal voor op de Memorydex kaartjes. Deze leuke Mon Ami Fox van Noor! (6002/1146) is zo leuk voor het herfst-thema.
Alle onderdelen heb ik uit WaterArt papier gestanst en daarna op kleur gebracht met Distress Oxide.
Voor de oogjes heb ik de Enamel Accents van Ranger gebruikt. Ze staan al een tijdje in de kast maar nog nooit gebruikt, maar daar gaat zeker verandering in komen.
Bij de herfst horen natuurlijk ook pompoenen. Voor deze pompoenen heb ik de stempelset van Lawn Fawn gebruik (LF1754). Eerst heb ik WaterArt papier op kleur gebracht met Distress Oxide en daarna de pompoenen erop gestempeld. De steeltjes heb ik met een kwastje op kleur gebracht.
De tekst komt ook uit deze set. Nadat ik deze met Versamark had gestempeld heb ik deze bestrooid met goud embossing poeder van Nuvo.
 
Mijn begin met de herfst is gemaakt, begint het bij jullie ook al te kriebelen?
 
Ik wens jullie een heel fijn en mooi weekend en graag tot snel !
 

2 opmerkingen:

Greg Prosmushkin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annie H zei

Oh wat heb je die vosjes schattig gemaakt en gekleurd, heel mooi geheel. Ik heb juist je blog ontdekt en werd meteen volger, wat een pracht aan kaarten maak jij !!!
Tot later, Annie

Een reactie posten