dinsdag 25 september 2018

Jilliez Bloghop Card Creator Elisabeth

 
Hallo allemaal,
 
Alweer de tweede bloghop bij Jilliez, deze keer met de Card Creator Elisabeth mal. 
 
 
 Inmiddels zijn jullie al bij een aantal dames langs gehopt en hebben jullie vast al wat inspiratie opgedaan. Natuurlijk wil ik jullie ook nog even inspireren met deze herfst creatie. 


Jilliez Card Creator Elisabeth 2018/0017

De basis is dus de Card Creator Elisabeth die ik overgetekend heb op wit cardstock. Mijn idee was een herfstkaart met een digi maar toen ik het design papier Beautifall van Noor design (6011/0567) met de vosjes kreeg ik een ander idee. Het werd dus geen digi maar de schattige Mon Ami Fox (Noor design, 6002/1146). Deze heb ik twee keer gestanst, samen is immers leuker dan alleen, hihi. Hebben jullie ook de oogjes van deze vosjes al bekeken? Deze heb ik gemaakt met Enamel Accents van Ranger, Superleuk spul!
Achter de vosjes heb ik de mooie cirkel stans Hello Autum (Noor design, 6002/1045) verwerkt. De Winter Wishes bomen (Noor design, 6002/0928) kun je ook prima verwerken in een herfstkaart zoals ze ook hier te zien zijn in de achtergrond.
Om de kaart te laten staan kun je hem vastzetten onder de Ivy klimopblaadjes (Noor design, 6002/1026) onder de strik.

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb en misschien zelfs enthousiast gemaakt.
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van Sandra voor haar leuke creatie.
Veel plezier !






22 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart met de vosjes!

Carla zei

Herfst kleurtjes, wat doen ze het toch goed

creamaris zei

Wauw. Echte herfstkleuren.

Astrid van der Linde zei

Je krijgt zo'n lekker knus en warm gevoel van die herfstkleurtjes, zo leuk!! Heel mooi kaartje! <3

Petra zei

Super leuke kaart Lilian

Betina zei

hele warme herfstkaart geworden, warm door 't kleurgebruik en natuurlijk door de vosjes ....

Unknown zei

wat een schatje met die vosjes. Mooi geworden

Vigdis zei

Wat een geweldige herfstkaart is dit. Ik hou van de vossen. Opnieuw een geweldige aanvulling op de mon ami lijn.

Jolanda Etman zei

Wat een schatje. Ik hou zo ontzettend van de kleuren van de herfst.

Diana zei

Mooie kleuren,

Lilian Sevriens zei

Dank je wel

Lilian Sevriens zei

Persoonlijk hou ik meer van de zomer maar de kleuren maken veel goed 😃

Lilian Sevriens zei

Ja, de herfst ia qua kleur het mooiste seizoen

Lilian Sevriens zei

Dank je wel

Lilian Sevriens zei

Bedankt Petra !

Lilian Sevriens zei

Ja die vosje zijn zo leuk he

Lilian Sevriens zei

Dank je wel

Lilian Sevriens zei

Ja, leuk zijn ze he

Lilian Sevriens zei

Zeker als de zon schijnt dan zijn de kleuren op zijn mooist

Lilian Sevriens zei

Thanks

Margreet zei

Mooi en superschattig!
xxx Margreet

Annie H zei

Oh de vosjes kregen weer de hoofdrol, prachtig geheel, mooi model en kleurtjes.
Groetjes, Annie

Een reactie posten