zaterdag 15 september 2018

Pumpkin girl

 
Hallo allemaal,
 
Deze kaart ligt al een tijdje klaar om te showen aan jullie. Heb nu  eindelijk tijd gevonden om een blog bericht te typen.
Ik ben weer begonnen aan een studie en de opstart neemt nogal wat tijd in beslag. Druk, druk, druk dus maar wel leuk hoor.
Inmiddels ben ik ook al aan de slag met de leuke spullen van Jilliez. Volgende week zal ik mijn eerste creatie hier delen met jullie, nog even geduld dus.
 
Terug naar dit kaartje, wat heb ik allemaal gebruikt.
De basis is een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.163 in groen cardstock. Het designpapier komt uit de Falling Leaves set van Noor! design (6011/0540). Dit zie je terug in de achtergrond maar ook in het midden van de mooie ovaal (Noor! design, 6002/1112). De leuke digi is van Sassy en Cheryl's en gekleurd met de Albrecht Dürer van Faber Castell.
Links boven heb ik een klimopslinger gemaakt met de Noor! design mal 6002/0456. Deze heb ik in twee stukjes geknipt en op elkaar geplakt voor meer diepte. De leuke pompoenen zijn ook van Noor, 6002/0969.
Aangezien de kaart al best vol is heb ik de tekst (CC designs) klein gehouden.
Voor de afwerking nog enkele pailletten in bijpassende kleuren en klaar is Kees, hihi.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit herfst-kaartje.
Ik hoop dat ik jullie volgende week weer mag begroeten als ik mijn eerste Jilliez creatie met jullie deel.
 
Een heel fijn en creatief weekend !
 
 
 

2 opmerkingen:

Dora zei

Prachtige kaart met mooie details!!

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke herfst kaart , en een leuke digi mooi ingekleurd.
Succes met je studie kan me voorstellen dat je gebrek aan tijd hebt , maar kijk al uit naar je volgende creatie .
groetjes Marjan.

Een reactie posten