dinsdag 18 september 2018

Jilliez eerste bloghop

Hallo allemaal,
 
Eindelijk is het dan zover de eerste bloghop van Jilliez !!!
Voor de bloghop zijn we als team aan de slag gegaan met de Card Creator Baby (2018/0018). Jullie hebben dus al verschillende creaties bij de vorige blogs, nu is het mijn beurt om jullie te inspireren.
Ik heb de mallen hiervan eerst stuk voor stuk overgetrokken op wit cardstock en vervolgens voorzien van design papier uit de Vintage Roses set Noor design (6011/0548). De zachte kleuren passen mooi bij het baby-thema.
 
 
Niet overal heb ik design papier gebruikt. In verschillende achtergrond zien jullie ook dat ik gewerkt heb met de Mask Stencils van Jilliez. Eerst heb ik aquarelpapier van kleur voorzien met Distress Oxide inkt waarna ik de masks eroverheen heb gelegd en nogmaals met de inkt erover gegaan ben. Het patroon van de Masks komt nu naar voren in je achtergrond.
 
 
In de achtegronden van dit album heb ik gewerkt met Mask Stencils nummer; 2018/0007, 2018/0006, 2018/0005, 2018/0001.
Deze stencils zijn van mooie kwaliteit en op A5 formaat, ideaal.

 
In dit album ben ik ook aan de slag gegaan met enkele blauwe mallen van Noor design. Ik heb de volgende mallen gebruikt: 6002/0639, 6002/0379 en 6002/0631.
Naast de blauwe mallen ben ik ook aan de slag gegaan Mon Ami Barbara (6002/1040). Wat is ze lief he, hierdoor past ze ook perfect bij het lieve baby thema.

 
Leuk ook om in je album tags en klapboekjes te verwerken. Voor de tags heb ik de pons van Vaessen gebruikt. Handig is dat je hierdoor zelf de lengte van je tag kunt bepalen.


 
Dutch Doobadoo heeft Paper Art in het baby thema (472.948.031). Op verschillende plekken in dit album heb ik hiermee gewerkt. 

 
Op verschillende lege vlakken in het album hebben jullie al het grappige PHOTO stempeltje gezien.
Deze komt uit Scrap set van Noor design (6004/0029). Erg leuk om hiermee aan te geven dat er nog een foto moet komen op deze plek.

 
Het was een feestje om dit Jilliez baby-album te mogen.
Jullie mogen nu verder hoppen naar het blog van Sandra
 
Groetjes Lilian

13 opmerkingen:

Miranda K zei

Super met de Noor! Schaapjes . Veel plezier in het team Lilian 😍 liefs Miranda

Sylvia de Bruin zei

Aaaaaah wat schattig gedaan

Wilma Huizinga zei

Mooi geworden. En grappig dat stempeltje 😊

Astrid van der Linde zei

Oh deze is ook al zo gaaf!! Heel mooi gedaan Lilian!! Top! <3

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

dianalaugs zei

Nou buuf, superleuk kaartje! Erg knap gemaakt!

Miriam's creablog zei

mooi gemaakt Lillian .

Elly zei

Mooiii

Wilma van Bergen zei

Geweldig zeker met die schattige schaapjes

Astrid zei

Erg mooi

Coby van der Kooi zei

Heel mooi gedaan Lilian

Dora zei

Schitterende album.

Carla zei

Ook weer erg leuk. Lief de schaapjes.

Een reactie posten