woensdag 28 maart 2018

Working in the garden


Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog waar ik vandaag dit kaartje met jullie wil delen.
Een kaartje met een mix aan verschilende spullen van verschillende merken, zo leuk om dat allemaal te combineren.
De basis is een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.157. Paper Pad PPSS75 van Studio Light heb ik gebruikt voor het design papier op deze kaart.
De digi is van Mo Manning en heb ik na lange tijd weer eens gekleurd met de ZIG Clean Colors. Het was net als fietsen, je verleerd het niet (hihi).
Achter de digi heb ik een hekje gemaakt met een mal uit de One of a Kind Spring set van Joy (6002/0503), deze heb ik in het gras gezet (Marianne Design, CR1355).
De tuinman werkt in zijn moestuin dus heb ik een veld met worteltjes gemaakt mbv de Stiched Garden Border van Lawn Fawn (LF1618).
De zon komt uit een set van Marianne Design (CR1402), het gezichtje heb ik gemaakt met een stempel uit een set van Lawn Fawn.
De diertjes op deze kaart heb ik gestempeld met de Froggies (CCD-0091) van CC Design. Deze heb ik ook gekleurd met de Clean Colors. Bij de libelle heb ik nog een extra glinsterlaagje in de vleugels  aangebracht met de Gansai Tambi.

Dit was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie een fijne dag en graag tot de volgende keer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten