woensdag 21 maart 2018

Sleutelen

 
Goedemorgen allemaal,
 
Afgelopen zondag heb ik heerlijk warm bij de kachel deze kaart gemaakt. Buiten was het koud en er was zelfs sneeuw, gelukkig begint vandaag eindelijk de Lente.
 
it kaartje bestaat uit twee Dutch Doobadoo mallen. De Shape Art Tag (470.713.149) en de Shape Art Rhombus (470.713.150). Deze leuke combi heb ik al eens gebruikt voor een kerstkaart en zal zeker nog weleens voorbij gaan komen.
Het design papier is uit een paper pad van Carta Bella (CBSM80023).
De leuke digi is van Lili of the Valley, die jongetjes vind ik zooo leuk. Het kleurwerk heb ik met de Polychromos van Faber Castell gedaan. Afgelopen week heb ik er weer een paar nieuwe kleuren aan de collectie mogen toevoegen. Rondom de digi heb ik voor een stoere look nog enkele postcard stempels (Studio Light, STAMPL174) gezet.
The tandwielen (Joy, 6002/0634) op de achtergrond heb ik uit kraft gestanst en daarna bewerkt met embossingpoeder van Nuvo. Deze geeft echt een mooie metalen "look" waardoor ze net echt lijken.
De tekststempel rechts onderin heb ik met de Buttons stempelset (410/0096) van Joy gemaakt.
Links onderin zit een mooi takje (Joy 6002/0939) achter de bloemen.
 
Zaterdag staat er weer een nieuw kaartje op de planning en ik hoop jullie dan ook weer te mogen begroeten.
 
Fijne dag vandaag !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten