woensdag 14 maart 2018

Cheers

 
Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag mijn laatste inspiratie kaartje voor de challenge bij:
Ook deze keer weer een leuke sketch waarin je je eigen creativiteit kwijt kunt.
 
 
Een van onze sponsors deze maand is Polkadoodles.
Ik he gekozen voor deze feestelijke digi die ik gekleurd heb met de ZIG Clean Colors.
Met de Starry Colors en de Pearl Colors heb ik accenten aangebracht.
De sketch heb ik opgebouwd met design papier "uit de oude doos".
Voor de verdere aankleding heb ik nog gebruikt van enkele mallen:
- Randmal, Joy 6002/0934
-Takje achter de bloemen, Joy 6002/0939
- Glazen, MFT1046
- Tekst Cheers, MFT1065
De tekst heb ik gestanst in blauw glitterkarton voor een feestelijk eefect.
Natuurlijk mag ook een mooie bloementoef niet ontbreken.
 
Nu ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar wat jullie allemaal gaan maken met deze leuke sketch.
Veel plezier en succes ermee !
 
Tot de volgende kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten