vrijdag 16 maart 2018

Movie ticket


Goedemorgen allemaal,

Van de week ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe ticket-mal van Studio Light (Stencilsl83)
Zo leuk deze ticket vorm en toen ik deze digi van Lili of the Valley zag was mijn  plaatje compleet, hihi. Het kleurwerk is gedaan met de Polychromos van Faber Castell.
De basis van het ticket is gemaakt uit kraft en daarna voorzien van een laag wit cardstock. Het design papier dat ik gebruikt heb komt uit de Spring Market Paper pad van Carta Bella.
In de achtergrond heb ik de Vieuwmaster mal van Joy (6002/0451), deze heb ik in wit cardstock gestanst en daarna in zwart gemat. De filmstrip (Joy, 6002/0278) kan natuurlijk niet ontbreken, deze heb ik in twee stukken geknipt en erachter verwerkt.
Ik had me bedacht dat we gekeken wordt naar een film over ruimtewezentjes en laten die nu net in een stempelset van Lawn Fawn zitten (LF1597)



Op de voorzijde van het ticket heb ik nog een ufo gemaakt die ook in de set van Lawn Fawn zit en een leuke tekst van CC Designs (RB1116)


Ik hoop dat jullie ook vrolijk worden van dit tafereel, ik in ieder geval wel.
Graag zie ik jullie weer terug bij mijn volgende kaart !

Fijne dag vandaag !

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Hé, die ticketmal is super, (wil ik ook....) haha, je kaartje is weer super. Heel mooi en prachtig van kleur.

xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/

http://knutselmeisjes.blogspot.be

Een reactie posten