zaterdag 31 maart 2018

Let love grow


Goedemorgen allemaal,

Heb weer een gaatje gevonden om lekker aan de knutsel te gaan. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe Rainy Days design papier van Joy (6011/0565). De basis is de leuke laars-mal van Dutch Doobadoo (470.713.619).
De digi is van Mo Manning en heb ik met de Polychromos van Faber Castell gekleurd.
Het grasrandje is gestanst uit twee kleuren groen met een mal van Marianne Design (C1355). Hierin heb ik kleine bloemetjes laten bloeien die ik met de Flowers liniaalstans van Joy (6002/0774) heb gestanst.
De wolken heb ik gestanst met de Puffy Clouds van Memory Box.
De tekst heb ik geprint en hoort oorspronkelijk bij een andere digi van Mo Manning maar vind hem ook erg leuk bij deze digi passen.
Nog een leuk koordjes met een leuk bedeltje in "tuin" stijl en klaar is mijn laars.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie weer terug bij mijn volgende kaart.

Tot snel !


2 opmerkingen:

Een reactie posten