woensdag 7 maart 2018

Teckel wandeling

 
 
Goedemorgen allemaal,
 
Wat heerlijk he dat de kou uit de lucht is. 's Morgens begint het weer steeds vroeger licht te worden en je hoort de vogeltjes al fluiten. Ik zeg: "Laat de Lente maar komen !"
 
Vor de basis van dit kaartje heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, 470.713.149. Deze heb ik bekleedt met het Life is a Journey papier van Joy en een stukje ribbel karton.
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Rondom het plaatje heb ik nog gestempeld met STAMPSL174 van Studio Light.
Ik heb de afgelopen dagen ook heerlijk genoten van de Lente die in de lucht hangt, tijdens mijn wandeling met onze teckels.
In de achtergrond zien jullie de Vieuwmaster mal van Joy gestanst in wit cardstock. De Button tekststempel van Joy (6410/0096) heb ik ervoor geplakt.
Het leuke vliegtuigje heb ik gestempeld met de Plane And Simple stempelset van Lawn Fawn en ook gekleurd met de Polychromos.
De wolken heb ik gestanst met de Puffy Clouds mal van Memory Box. Deze heb ik onderaan een beetje aangezet met blauw potlood voor meer effect. Door de lucht vliegen de vrolijke vogeltjes uit de One of a Kind Spring set van Joy. Uit deze set heb ik ook de bloemetjes gebruikt die uit het gras (Marianne Design, CR1355) steken. De rode brievenbus in het gras is ook gemaakt met een mal van Joy (6003/3002)
Voor de finishing touch heb ik hier en daar parels gemaakt met de Nuvo Paerl Drops.
 
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en kunnen we lekker gaan genieten van een prachtige Lente !
 
Tot de volgende kaart !
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten