zondag 1 januari 2017

Joepie het is FEEST !!!


Goedemorgen allemaal,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Dat 2017 maar weer een mooi creatief jaar mag worden!

De kaart heb ik gemaakt als DT- lid van Kaartjes-Inspiratie-Challange !
Ik vind het erg leuk dat ik deel uit mag maken van dit leuke team en zo jullie mag inspireren met mijn creaties.

Het thema waarmee dit jaar wordt afgetrapt is FEEST. 
Niet alleen feest vanwege het nieuwjaar maar ook omdat het de 100ste challange is!
Kijk maar snel op 
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/
of op Facebook voor meer info en doe gezellig mee !!!

In deze kaart heb ik veel producten van Marianne Design verwerkt.
De digi is van Paper Nest Dolls en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Bij Feest horen natuurlijk taartjes en dus kwam de cupcake mal van Marianne Design goed van pas.
De stempel komt uit de set die Karin Joan voor Marianne Design heeft ontworpen.
Joepie, het is FEEST !!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten