zaterdag 14 januari 2017

Cupcake

Goedemiddag,

Deze cupcake heb ik gemaakt nav de challange bij de Egel.
Het is al een wat oudere mal van Dutch Doobadoo. Ik heb ervoor gekozen om hem enkel te gebruiken.
Het papier dat ik heb gebruikt komt uit een de Let's Party Paper Bloc van Joy.
De digi van de Paper Nest Dolls en heb ik gekleurd met de Clean Colors. Haar schoentjes heb ik in de glitter gezet met de Paerlscent Watercolor box van ZIG.
Achter het poppetje heb ik twee rasterrondjes gemaakt die ik gestanst heb met een mal van Joy.
De tickets zijn gestanst met een mal van Marianne Design.
Voor het groen achter de bloemetjes heb ik een mal van Crea Lies gebruikt. 
De hartjes zijn van Joy en komen uit de loom spullen van mijn dochters.
De paerl pen van Dutch Doobadoo mag niet ontbreken bij de afwerking.

Vanmiddag gezellig met Renée aan de knutsel voor haar kinderfeestje volgende week


Fijne zaterdag !



2 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Wat een leuke mal keuze heb je gemaakt,
het is een heel mooi kaartje geworden ☺
Bedankt dat je meedoet met onze 'Januari 25' Challenge bij De Egel !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een feestelijke uitwerking van deze challenge Lilian. Vrolijke kleurtjes en leuk gedecoreerd, ik dacht even dat je echte snoephartjes had gebruikt tot ik de tekst las hihi.
Dank je voor je deelname aan de DDBD-challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Een reactie posten