dinsdag 24 januari 2017

Frisse lentekleuren


Goedenavond,

Vandaag weer gezellig geknutseld met de meiden.
Renée heeft voor haar verjaardag een eigen knutsellamp en waterburshpenceel gekregen en die werden vandaag ingewijd.
Ze hebben kaartjes gemaakt voor oma maar die kaat ik later deze week zien.

Toen ik vanmorgen wakker werd waren we verrast met een laagje sneeuw. Tot grote teleurstelling van de meiden was deze 's middigs weer gesmolten maar ik had het er behoorlijk koud van gekregen.
Hierdoor kreeg ik zin om een kaart met lente kleuren te maken. Afgelopen week heb ik het nieuwe papier van Studio Light gekregen en ben hiermee aan de slag gegaan.
Ook de mooie nieuwe ronde mal met vlinders van Studio Light mocht hierbij niet ontbreken.
De luchtballon is een mal uit de nieuwe collectie van Joy. De tekst en de hertjes zijn ook van Joy.
Het Gorjuss meisje heb ik gekleurd met de Clean Colors.
Dit geheel heb ik op een mal van Dutch Doobabdoo geplakt en et Viola een lente kaartje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten