donderdag 12 januari 2017

Creatieve donderdag


Goedemorgen allemaal,

Vandaag 2 creaties op mijn blog nl:

De mix media kaart gemaakt tijdens een workshop bij Vida Creatieve Workshops.
Het was erg leuk om deze kaart te maken. Ik had zoiets nog nooit gemaakt dus ook nog geen ideeen in mijn hoofd. Gaandeweg de avond begon ik het steeds leuker te vinden. Na het spuiten met de glimmermist was ik niet zo tevreden over mijn ondergrond maar toen ik het verder ging aankleden vond ik het toch best goed gelukt. 
Een gezellige avond met een leuke kaart als eindresultaat dus !



De tweede creatie is een kaart gemaakt voor de blog van Scrapplezier.
Een kaartje voor Valentijn gemaakt met veel spullen van Kaisercraft
Voor meer info en details over dit kaartje verwijs ik jullie naar 
http://scrapplezier.blogspot.nl/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten