vrijdag 13 januari 2017

Happy Birthday with Mr. Fixit

Goedemorgen,

Een echt mannen-kaart vandaag. Het blijft toch altijd lastig vind ik (en ik geloof vele met mij).

De flag mal van Dutch Doobadoo vond ik een perfecte basis voor een mannen-kaart en heb hem gemaakt op kraft.
Design papier uit de Cool Dudes Paper Bloc van Joy heb ik gebruikt als achtergrond.
Mr. Fixit is een digi uit de leuke collectie van Mo Manning. Gekleurd heb ik natuurlijk met de Clean Colors.
Voor de aankleden heb ik de gears en tools mallen van Joy gebruikt. Het gereedschap heb ik eerst uit zilver papier van Marianne Design gestanst waarna ik gekleurd papier voor de handvaten heb gebruikt. 
De bingo kaartjes heb ik gestempeld met de bingo stempels van Joy.
Happy Birthday is een stempel van Marianne Design en vond ik er door de stoer look wel goed bij passen.
Als finishing touch natuurlijk weer de paerl pen (silver) van Dutch Doobadoo. Met een beetje fantasie lijken het net kleine nageltjes zo.

Fijne creatieve dag vandaag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten