donderdag 26 januari 2017

3 kaartjes voor oma


Goedemorgen,

Vandaag is oma jarig dus mag ik de kaartjes van de meiden laten zien die ze deze week gemaakt hebben. Ook mijn eigen kaartje voor oma kan ik nu laten zien.


Dit is het kaartje van Renée. Het leuke plaatje heeft ze gekleurd met de Clean Colors en geplakt op papier uit de Let's Party Bloc van Joy.
Daarna ging ze in de weer met mallen van Marianne Design om bloemen te maken. Toen ik haar liet zien dat je er ook strikjes mee kunt maken kregen haar gedachten een ander vorm en maakte ze van strikjes een bloem. Natuurlijk staat zo'n strikje ook leuk op het hoedje van het meisje.



Robin wilde graag oma op de fiets van Mo Manning kleuren met de Clean Colors. Toen ze het plaatje van het meisje (ook van Mo Manning) zag wilde ze deze er ook bij. Want ze wilde een kaartje maken waar zij en oma op kwamen, gelukt dus.
Na een zoektocht tussen de papier blokken kwam ze uit op papier van Joy waarmee ze een label maakte met de mal van Dutch Doobadoo.
De vlinder uit de neiuwe collectie van Joy vond ze ook prachtig en kreeg dus ook een plekje op de kaart evenals een bloem gemaakt met een stans van Marianne Design.
In de Lets's Party Bloc die Renée gebruikt had vond ze nog een vel met ballonnen die ze heeft uitgeknipt en er gezellig bij geplakt heeft.


Als laatste mijn eigen kaart.
Ik wilde graag weer eens met de Fuse werken en had een idee in mijn hoofd. 
De feestelijke digi heb ik gekleiurd met de Clean Colors (wat een super stiften zijn het toch)
Met de Fuse heb ik het plastic in stukken verdeeld waardoor er kleinere vakjes gedaan die ik gevult heb met schudmateriaal. Het ideale aan de dus is dat je alles op maat kunt maken, zo kwam ik er gaandeweg ook achter dat mijn idee iets aangepast moet worden maar dat is dus geen probleem.


De achtergrond heb ik op maat gemaakt nav de voorkant. Bekleedt met design papier van Marianne Design. De tekst komt uit de stempel set van Karin Joan.
Ook de vlaggenlijn en de ballonnen op de voorkant komen uit deze geweldige set!


Oma was erg blij met de kaartjes en als kado heeft ze ook een set Clean Colors gekregen dus dat wordt oefenen !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten