zondag 29 september 2024

Xmas Village

Hallo allemaal,

Vandaag wederom een kerstcreatie om met jullie te delen.
Ik zit helemaal in de "kerst"-flow, hihi.


Voor de basis gebruikte ik Dutch Doobadoo mal 470.784.098. Deze bekleedde ik met design papier uit paperpad JMA-FN-DPP253 uit de nieuwste JMA collectie.


Het design papier heb ik bewerkte met Cadencce Relief Pate i.c.m. JMA maske stencil JMA-ES-MASK103. Om het relief van het mask stencil nog beter uit te laten komen gebruikte ik de Distress Crayon. Er moest ook een beetje meer groen in de achtergrond, hiervoor gebruikte ik het hulstakje uit Studio Light stempelset SL-ES-STAMP712. Daarnaast stempelde ik nog her en der een beetje met rode Versafine inkt en een achtergrond stempel uit JMA set JMA-FN-STAMP753.


De ronde cirkelmal uit de nieuwe JMA lijn maakte ik i.c.m. een afbeelding uit paperpad JMA-FN-MPP254. Ook die kleine paperclipjes komen uit deze set, leuk he !
Na alle Maremi meisjes elfjes was het nu eens tijd voor een jongetje. 


Voor de kerstrozen gebruikte ik designpapier uit paperpad JMA-FN-DPP253 i.c.m. vellum uit paperpad JMA-FN-MPP254. Deze combinatie breekt het geheel en zorgt voor een mooie volle bloem.
Met nog een bijpassende tekst (JMA-FN-STIC24) is deze creatie af.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten