zondag 22 september 2024

Xmas with pink

Hallo allemaal,

Ik ben dit jaar goed op dreef met de kerstkaartjes.
Heb er nu al meer gemaakt dan de afgelopen 2 jaar, extra leuk dus voor de ontvangers.

 

Met JMA Slimline mal JMA-ES-CD97 en papier uit Paper Pad SL-ES-DPP197 (beide van Studio Light) maakte ik de basis.


Het design papier bewerkte ik nog met o.a. mask stencil JMA-ES-MASK104 en stempelset SL-ES-STAMP712 van Studio Light. Beide bracht ik aan met Distress Oxide inkt in bijpassende kleuren.
Door deze toevoeging wordt het meer een geheel.

De ovale mal uit de JMA collectie (JMA-ES-CD141) gebruikte ik voor de helft en bewerkte deze met wax van Cadence. Een bitter glitter mag natuurlijk niet ontbreken op mijn kerstkaartjes.


De poinsettia uit JMA set JMA-VC-CD-719 vind ik qua formaat echt top !
Niet te groot, niet te klein en daarnaast ook nog eens mooi ontworpen.
Ik stanste deze uit de bijpassende roze papier uit de Paper Pad. Om er wat meer diepte in te brengen gebruikte ik voor het hart van de bloem Distress Oxide inkt. Wat extra groen bracht de kaart in balans. Dit maakte ik door de hulstblaadjes uit ECD set 1877 te verwerken achter de poinsettia's.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze kerstcreatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten